221209

jobbar.......
har redan ont i ryggen "/
har suttit här i en timma, knappt!
saknar min pojkvän.
är hungrig!

trodde inte det skulle vara såhär segt att ta sig upp på
morgonen för att jobba, men det är fett jobbigare än
jag trodde...
ska iallafall sluta två idag, SKÖNT!
då ska jag ner till torget och köpa silver schampoo,
måste låta håret vila lite nu innan det är dags för
blondering den 7 februari! MUMMAAAAA (:

resultatet från gårdagens slingor blev helt okej!
ljusare än innnan, lite utväxt borta. precis som
jag ville ha det, men måste arbeta med det lite.

asta la vista people ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du slingat det ?:D jag vill se biiiiild nununu!!

duktig du är som jobbar btw :D

2009-12-22 @ 12:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0