231209

jag jobbar fortfarande, och väntar på att klockan ska slå halv ett så att jag
ska så i mig några pannkakor! muuuums (:
och efter lunchen jobbar jag en timma, sedan ska jag ÄNTLIGEN
få träffa T :D

lääängtar så jag svimmar , <3 whiii!
visst är det helt underbart att vara kär?
känna dom där fjärilarna i magen när man
tänker på personen eller vet att man kommer träffa
den där speciella som väcker fjärilarna till liv i magen! (:

tänk att en person kan få en annan så lycklig?
det bästa som finns är att dela sina minuter, timmar, dygn
med den där personen.
visst är det helt underbart när en person kan få en att skratta
åt dom mest sjukaste sakerna i världen, dom mest tråkigaste
skämt du vet (:

det är fint med kärlek, och jag älskar att dela min kärlek med T!
han är den enda som kan få mitt hjärta att slå snabbare och långsammare på samma gång <3


blev ett djupt inlägg, men det är bara för att jag saknar honom så exremt och
är så superduper glad att vi äntligen ska ses idag (:


man ser inte, men det är faktikst vi på halsbandet! (:


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-23 @ 12:27:18
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0