27 december.

igår var det en trevlig födelsedag, mycket trevlig! men ingen utgång för min del.

idag var jag på götakanal 3, ingen höjdare. kan tyvärr inte rekomendera den.
efter det gick vi till tip pepe och käkade, efter mycket fel och massa skratt så
åkte vi hem till oss, och nu sitter jag här och pluggar teori så jag spyr!
imorgon gäller det, är så otroligt nervös!
att bero på det, tänkte på jessica vad hon får för behov när hon är nervös!
jag sitter och pluggar, på samma nervös grej som henne! och börjar as garva
för mig själv! HAHAHAHA ..

tänkte visa lite vad jag fick av min söta snuttiz igår (:


leggings ifrån monki, guldiga nitar! inte som alla andra


armband från gina tricot!

måste plugga vidare nu, och sova!

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHAHA nervös på det sättet är inte okej! men hur mycket LYCKA TILL som helst till dig idag, du kommer klara det :D

och vad fina grejor du fick av tobias:D

2009-12-28 @ 11:20:04
URL: http://jessicakeranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0