kan bara inte låta bli

nu är det sex dagar kvar, det har redan gått åtta!
men sex dagar är en lång tid, lång tid att vänta på
sitt hjärta.
om bara några timmar, typ tre timmar är det bara
fem dagar!
jag saknar dig, baby jag saknar dig!!!!

det har varit så tomt så ensamt, jag har jobbat mycket
typ varje dag, men det undgår inte mig inte, jag tänker
på dig hela tiden, varje minut varje sekund.

jag klarar mig inte utan dig, bara så du vet
du är allt!


två veckor är en förjävla lång tid, det funkar inte!
det funkar inte för mig att inte träffa dig på 14 dagar,
jag klarar mig inte utan dig,

du är solen i mitt liv!
om en regnddroppe hade varit min kärlek till dig hade
jag gett dig alla världens hav!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0