hem ljuva hem

för att göra en lång historia kort:
skulle vart hemma den 27, snö storm, gjorde att vi inte fick flyga
plus att vi var tvugna att sova på flygplatsen.
hemma den 28 på natten efter ett fem timmar sent plan.

nu är jag hemma från new york och det är skönt!
men det var underbart att vara där, älskar staden.

dock besviken på shoppingen, köpte man inte märkes kläder
så var shoppingen typ som ullared!

mina inköp blev:
2 juicy dressar
1 juciy tröja
2 par american eagle jeans
1 par converse
1 par uggs
1 väska
2 victoria secret tröjor
5 par victoria secret trosor


bilder kommer!

spederat mina dagar med nutti!
när jag kom hem på natten var jennifer, dome och hjärtat här.
blev så himlans överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0