tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 23, men ska fylla 24
2. Vem var den sista du träffade? farmor och farfar
3. Hur lång är du? 167 tror jag?
4. Vilken var den senaste film du sett? En galen jul
5. Vem ringde du senast? Jennifer Rydell
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "jag kom precis hem, och måste plugga inför tentan imån så kommer inte hinna ses ikväll" till Lisa Ståhle 
7. Vad är dagens planer? dagens planer var att lämna katten hos farmor och farfar
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vilket humör jag är på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? Idag :)

11. Vilken ögonfärg har du? blåa, men använder bruna linser då och då
12. När vaknade du idag? tio typ, har sovt dåligt senaste dagarna, beror nog på att jag saknar T
13. Har du någon gång hittat en katt? nej? haha
14. Vilken är din favoritplats? stranden och
15. Vilken plats föredrar du minst? har ingen aning
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? har en egen förskola och familj
17. Vad skrämde dig som barn? ingen aning i huvudtaget
18. Vem fick dig att skratta senast? farmor min snutt
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? inte för ung, men inte min grej
20. Har du stationär eller bärbar dator? har igen egen, men hade båda i huset

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Dom som vet hur jag sover vet detta ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 kuddar
23. Hur många landskap har du bott i? enbart Halland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? sätter en punkt här.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor?
26. Är du social? ja, fast är blyg när jag inte känner människorna
27. Vilken är din favoritglass? har många som jag gillar
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, resa, investera
29. Tycker du om kinamat? Nja, hellre thai
30. Tycker du om kaffe? Ah, fast helst latte

31. Vad dricker du till frukost? OBOY
32. Sover du på någon särskild sida? sover alltid ytterst
33. Kan du spela poker? haha! japp, tack vare min pojkvän ;)
34. Tycker du om att mysa? det gör väl alla?
35. Är du en beroendemänniska? vad räknas som beroende?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej faktiskt inte
37. Vill du ha barn? tror att det är alla tjejers dröm
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska, italienska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej, och hoppas inte jag får det heller
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVEEEEET!

41. Vad spenderar du helst pengar på? beror mycket på
42. Äger du dyra smycken? japp
43. Har du någon gång testat narkotika? nej?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? taco
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jennifer eller Tobias svårt asså
46. Välj ett ärr på din kropp? har inget, är en lugn och fin tös
47. Vad har du för ringsignal? någon standard som varenda människa har som har iphone?
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? vet inte, mamma har la kanske gömt någonstans
49. Flirtar du mycket? bara med min pojkvän?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hos jessica keränen

51. Kan du byta olja på bilen? japp
52. Har du fått fortkörningsböter? nejnej
53. Vilken var den senaste bok du läste? barn och ungdomspsykologi
54. Läser du dagstidningen? jag och pernilla läser metro varje dag till skolan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? inte dansar? men diggar
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minnesanteckningar till tentan imån
59. När var du i kyrkan senast? kom inte ihåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0