för han är bäst, försök att överträffa det!

måste bara säga en sak!
jag och min pojkvän har varit tsm i snart tre år, i november!
första november för att vara exakt.

jag kom ihåg när jag såg honom där!
han hoppade på ett ben, (han hade opererat knäet)
skulle gymma!
jag viskade till jennifer - hur snygg var inte han då?
jessica berättade att hennes dåvarande pojkvän hade
hans numer plus msn! hur gött var inte det?
träffades efter ungefär två veckor.
när vi skulle säga hejdå fick jag en puss på kinden.
det var då, då visste jag att han skulle få mig att känna
äkta kärlek. jag kände hur fjärliarna i magen väcktes
till liv, jag visste det! det är han jag vill ha.

vi har gått igenom så mycket som man kan gå igenom
i ett förhållande, men mycket av det har gjort oss starkare
både som enskilda individer och som ett par.

jag kan skratta mig lycklig av att han en sådan pojkvän
som jag har, han är världens bästa! jag är hans prinssessa brukar han säga!

det bästa som finns är att ligga på hans bröst, känna hans hand
trassla sig in i mitt hår och känna hans hjärta slå.

på det sättet han håller om mig, på det sättet han berättar om mig
för sina vänner, på det sättet han pussar mig, allt gör mig knä svag.

att finna denna fina pojke var det bästa jag gjort i hela mitt liv!
1/11-07 blev det T och jag, och det ska det alltid vara (:


sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0