ungefär 10 enstaka timmar kvar

börjar fundera och blir nervös nu, hur kommer det gå imån
när jag ska ....................
just det ja. ingen vet vad det handlar om ;)

fick iallafall fina bilder av jenfa innan som hon fick av hannah nyberg


emma, malin, jag, jenfa
öppethus, mycket fint!


tidsfödriv känner jag för nu, sedan blir det två avsnitt utav vintergatan - vid vintergatans slut

42 frågor om den du älskar

1. Vad heter han/hon? -
  T, M
2. Hur gammal är han/hon? - 19 år
3. När träffades ni sist? -  imorse typ
4. Är han/hon snygg? -  faktiskt riktigt snygg, massa tjejer efter sig hela tiden ;)
5. Brukar han/hon färga håret? - nej, men har gjort xD
6. Vilka färger har han/hon haft? - blonderat, och blonda slingor!
7. Vad har han/hon för parfym? - en som han fick utav mig i julas
8. erat första minne? -  hmm, svårt! har sjukt många, men hur jag ragga upp honom ;)

10. Har ni många minnen ihop? - tänker jag efter har vi väldigt många ihop, så ja!
11. Vart bor han/hon? - mellan kållered och mölndal
12. Har ni varit utomlands tillsammans? -  nej, men till sommarn så kommer det.
13. Är du avundsjuk på honom/henne? - han är jävligt smal xD

14. Vad heter hans/hons syskon? -  hemligt, men jag vet vad dom heter!
15. När träffades ni första gången?-  typ tre dagar efter jag börjat på gymnasiet en måndag.
16. Hur träffades ni? -  genom skolan typ.
17. Vad går han/hon i för sporter? - fotboll, eller haft ett uppehåll med börjar igen på tisdag
18. Vad kan han/hon göra på helgerna? - vara med mig, ute på krogen eller vänner.
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? - jadu, olika för olika dagar.
20. Har ni haft sex? - mjaou
21. Har ni pussats? - massor utav gånger :D
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - varje dag <3
23. Har han/hon fräknar? - lite på sommarn kanske xD
24. Har ni kollat på film någon gång? - jappsan
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - kanske, kommer inte på det nu iallafall
28. Har du sett han/hon gråta? - jao.
29. Vad gjorde du då? - tröstade honom.
30. Har du sett han/hon vara riktigt arg? - gud jaaah.
31.Har han/hon sett dig gråta? - jao.
32. Vad ska ni göra i sommar? - hoppas att båda får jobb så vi kan dra utomlands, sedan ligga vid stranden och bara vara!
33. Har han/hon svikit dig någon gång? - .
34. Har ni pratat i telefon någon gång? - varje dag
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? - bästa vänner.
38. Vad är det bästa med honom/henne? -  allt, det finns så mycket! skulle jag skriva allt så hade det tagit en hel dag! hade inte ens fått plats i inlägget!
han är bäst, försök att överträffa det ja!
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? - jag blev kär i den han är <3
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? - vi hade spenderat dom tillsammans (:
41. Hur ser hans/henness klädstil ut? -  fin :P
42. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig? - haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0