konstig dag!

en superduper konstig dag helt enkelt!
eller vadå konstig? nej det var den faktiskt inte, eller jag vet inte.
annorlunda kanske?

åkt bil med mamma till skolan, åkte med till hennes jobb!
bytte plats till förarplatsen och körde med bilen till skolan.

skulle ha simhall idag på gympan!
går ut, peppad till hundra, går ner.
nej då måste man duscha håret och ta bort sminket!
(även om man inte ska doppa huvudet!)
ALDRIG att jag gör det xD

mamma ringer, ber att jag ska hämta henne hon
mådde inte bra, skippar sista lektionen och kör hem henne!

så nu sitter jag här i mina älskade tofflor och min älskade mysdress!



Kommentarer
Postat av: Amanda Sellersjö

fast vi skulle visst doppa huvudet, haha! och vi tvättade inte bort vårat smink :D

2010-01-12 @ 16:45:03
URL: http://amandats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0