det finns en positiv sida med att städa!

eftersom att jag var ledig idag
efter jag tagit vara på detta underbara
vädret som varit, 15 grader :O

städade jag mitt rum lite såådär,
och under alla mina skolböcker så
fann jag ett rutit papper ihop viket.
öppnar det, och det är ett jätte gammalt
"brev" från T.

såhär stog det
"( HADE INGEN FINARE LAPP MEN DENNA FÅR DUGA =D)
från första gången jag såg dig visste jag att du var något speciellt
och jag började hoppas på att det skulle bli vi.
Nu har det snart gått 5 månader och jag är hur kär som helst
jag älskar dig Alexandra och jag är så lycklig att jag har
sån underbar flickvän som du.
Världens snällaste, vackraste, underbaraste flickvän är du,
och jag hoppas att det alltid ska vara du och jag
01/11-07 är bästa dagen i mitt liv.
jag älskar dig otroligt mycket <3

Alexandra (L) T......

Du kommer alltid vara den enda för mig!"



Kom ihåg när jag fick det, det låg i mitt skåp.
öppnade det för att lägga in min jacka så låg det
där, hur glad blev inte jag från skala ett till tio?
tio plus plus plus plus (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0