en kärleks förklaring

Det är en person på denna jord
som har fått mig att känna på
äkta kärlek


Det är en person på denna jord
som kan få mig att vända från
gråt till skratt under en minut


Det är en person på denna jord
som förstår mig på det sättet, som
kan läsa av mig utav att jag behöver
säga ett enda ord.


Det är en person på denna jord,
en person som betyder så mycket
som du gör för mig T, du är bäst <3


När du pussar mig på pannan och viskar dom
magiska orden i mitt öra, när du tar min hand
och håller så hårt. När du tittar på mig och
ler, du får mig att må så bra, visste du det?
du är allt för mig, och så kommer det förbli!
du får mig lycklig, du får mig att skratta åt dom
mest tråkigaste sakerna i hela världen.
du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig.
hade en stjärna vart min kärlek till dig hade jag
gett dig hela universums stjänor, ändå hade inte
det varit tillräckligt.
du är min man T!
Varje gång jag ser dig väcker du fjärilarna i min
mage till liv igen, precis som första gången vi sågs.
När vi ligger där nyvakna och du håller mig så tättintill
dig som du kan, så jag känner varje slag ditt hjärta tar,
det känns som att tiden stannat, att det bara är du och
jag på jorden.

du är allt för mig, AHTM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0