godnatt alla levande varelser

detta inlägg är till en person som bad om att
få ett godnatt inlägg här på bloggen!
hon är kort, men långt hår!, ahhh. det är sant!
eller till hälften iallafall, MOHAHAH!

nu ska vi vila upp oss imån för ett möte med KG!
och möta våra NaB prov face to face, hur gick det kan man fråga sig!

imån blir det även en statsvandring till kba-mässan!
mycket fint, ska inhandlas lite smått och gott.


gotnatt min kära spnn vatten, och sätt på elementet innan du lägger dig
för fortsätter du som du gör kommer det sluta i sjukdom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag gillar att jag faktiskt fick mitt godnatt inlägg, danke! :D

2010-03-02 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0