jag vet att du hatar detta



jag vet att du hatar när man är känslig, när man pratar om känslor.
jag vet att du hatar när man skriver söta saker till sina tjejkompisar!
men vet du vad?
jag skiter faktiskt i det, för du är min vän, min vän sedan jag var liten
liten så jag knappt förstod vad en vän var för något.
vi delar så många minnen, och du är jätte fin pernilla!
jag har gjort så du har fått ärr på hakan, jag har fått dig att leka med dockor
fast du älskade att leka lejon, du älskade att köra min eldriva moped.
medans jag älskade att gå runt med dockvagnen!
nu är allt annorlunda, inte alls som när vi var små, allt är med komplicerat!
men du ska veta, du vet att jag alltid kommer finnas för dig, så som du
alltid finns för mig! som du sa en gång, "det är ändå chill för du är min bästa
vän, även inte vi ses som förr så är du min bästa vän, jag vet att jag alltid kan
vända mig mot dig om det är något".
du har helt rätt pernilla, du kan alltid vända dig mot mig om det är något,
tveka inte!

Kommentarer
Postat av: Gautekornelia

Very impressed!

2010-12-20 @ 16:12:47
URL: http://gautekornelia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0