svar på tal bitches

 - hon är blond och har mittbena, precis som mig!

egentligen borde jag inte ens ställa mig i förvar till detta
något dumma kommentar, men vill bara att du ska förstå
att det är barnsligt, barnsligt!


1. jag har varit blond sedan jag var liten, jag började
blondera mitt hår redan i typ sexan.
när jag gick i nian tröttnade jag dock och ville prova något nytt.
började i gymnasiet går ettan och tvåan med brunt hår, men gjorde
alltid blonda slingor på sommaren.
nu känner jag att jag har provat brunt hår tillräckligt och det är inte
min grej att ha det, därför har jag färgat tillbaka mitt hår till blondt.
plus, att du tror väl inte jag färgade mitt hår blondt för att du har blondt?
ge dig!
2. mittbena! jag har haft mittbena lite då och då, men har det inte varje dag,
jag har det när jag vill vara lite extra fin eftersom att det är "inne" med mittbena.
jag erkänner, jag sa att det var fult innan, men alla har en åsikt och den ändras.
och för att du har mittbena betyder inte det att jag härmar dig eller?
kolla på tjejerna på stan, halva sveriges befolkning har mittbena för fan!
så nej, jag är inte lik dig.

försår du nu hur barnsligt du beter dig?
ibland glömmer man att du är 18 år.



en sak till förresten, när du ändå läser detta.
säg till mig direkt nästa gång, ... är la ingen
budbärare åt dig eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0