jag har fått uppenbarelse...?

jag har ofta hört att jag är klumpig!
tagit det med en klackspark, inte brytt mig så mycket?

och nu ikväll, typ för en kvart sedan tänkte jag att jag skulle
göra lite övningar på våran ab circle pro..
man svningar sig fram och tillbaka, motsvarar sit ups

så har jag typ gjort fem sving, så är jag på mitt sjätte
klart så flyger jag av!
mamma och min syster börjar as garva, jag slår i knät
och blir ledsen (fråga mig inte varför).

tror det var en uppenbarelse från gud att jag är en klumpiiis?



Kommentarer
Postat av: jessica persika k

Hagahaha sött alex. Men funkar dom :o har sett på tv haha

2010-11-11 @ 18:22:42
Postat av: Alexandra

Hahaha! Tror faktiskt inte det... Har inte hänt ett Pisa med min mage, hahah!

2010-11-11 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0