blogg hopp!

tar lång tid mellan varje inlägg märker jag.
tror dock att det är pga av att mitt liv är ganska så
stressigt nu!

skola
jobb
vänner
pojkvän

fråga mig inte ens hur jag hinner med allt!

igår var det dock söndag, den tillbringade jag med ponkie!
(han kom till mig på lördagen efter mitt jobb)
vi åkte till pappas jobb och provkörde bilen!
UNDERBART....
jag körde först, tyckte jag körde fort, utmanade ödet lite,
sedan på tillbaka vägen ville pappa köra och visa vad bilen
gick för... jag älskar snabba bilar, spc när dom är snygga med!

sedan åkte vi till kba och mötte jenfa och dome så åt vi
pizza och hade allmänt mysigt som vi fyra kan ha det, gjort
för ovanlighetens skull en impulsgrej (not)
vi drog hem till tobias, killarna mixade lite, och vi två bruds chilla!

sedan åkte vi hem till mig, bara jag och tobb, så myste vi
och idag for han hem när jag for till skolan!

 



ni skulle känna axet, sjukt!!!
jag säger 300 hästkrafter, behövs det sägas något mera?
bilen var en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0