eftersom att skolan inte försörjer mig..

... måste jag spara på mitt studiebidrag (det lilla jag får)
sedan snåla på lönen, eftersom att jag måste ha massvis med
pengar när vi åker till jul, för där kommer det att shoppas tänker
jag bara påminna om, ... ... om 72 dagar är vi där, helt amazing.
21 december 2010, so nice!

men det svider lite att jag inte kan köpa min dröm sko, som jag
visat i ett annat inlägg,
 

eller kan, kan jag ju, men måste spara! så att mina skor kommer snart
få ett par nya kompisar, fast en modell som likar den ovanför!
jag måste ha skor med den klacken, så nice!


ett par likande fast med öppen tå, men vad spelar det för roll?

Kommentarer
Postat av: Antonanna

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-08 @ 16:45:53
URL: http://antonanna.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0