ur funktion...

.. internetet har inte varit på min sida!
men nu funkar det igen, så nu blir det blogg igen.

igår var jag på yoga med min gravida vän, en trevlig
stund må jag säga!

idag så hänge jag med ponken min eftersom jag är ledig
från skolan idag, skönt nog!

men poängen med denna helgen är att jag ska jobba imån
man kan tänka fan vad gött med pengar, och det gör jag med
men grejen är att pappa ska jobba imån och då frågade han
mig om jag ville komma och provköra den nya subarun, klart
jag ville det, men nej då kom jag på att jag skulle jobba, så
troligtvis ska jag komma ner på söndag och provköra den,
tydligen är den som en dröm att köra, fyrhjulsdrift och maxar gött
subaru STI racing ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0