VFU och två veckor fram

imån börjar VFU:n för mig och pernilla!
vi ska vara på samma ställe och praktisera, göttmos!

i fredags kom jennifer och dominik hit (till mig och tobb),
vi kollade idol sedan åkte vi in och spelade disco bowling! (:

i lördags var jag med tobb på hans släktkalas och sedan
drog vi hem till jennifer, och vidare till mingel!
traffic jam, ;) haha.

idag tog jag och tobb en rejäl sovmorgon, sov till ett typ,
fast inte konstigt när vi kom hem halv 4 i morse...
vi åkte till kba-mässan och träffade jennifer och dome, haha!

köpte mig ett par skor och en tröja sedan ett par örhängen.


bullboxer - raglady


örhängen - gina tricot


tröja - gina tricot
blir dock inte rättvis på bilden


Kommentarer
Postat av: jessica

Skorna ser precis ut som mina xD hääärmis hejehehehe :*

2010-10-03 @ 20:50:21
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/
Postat av: alexandra

bara att mina är köpta på raglady, så tror inte att det är exakt likadana ;)

2010-10-03 @ 20:57:59
Postat av: Anonym

Haha whatever. De ser precis ut som de endå din harmis fjert ;) haha

2010-10-03 @ 21:33:40
Postat av: Anonym

Alla har verkligen sådana nu, inte konstigt att dom är slut i alla affärer skit snygga verkligen!

2010-10-03 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0