22 september 2010

först måste jag få bjuda på en fin liten bild från skolan! (:


jag och pernilla sitter och löser korsord, det är en
rutin vi ska börja med varje dag och se hur smarta vi blett!


måste säga att i måndags satt jag hemma hos jennifer och
väntade på henne, eftersom hon kom hem ifrån cypern och
jag gick till fem så hann inte hänga med till flyplatsen "/
överaskad blev hon iallafall (:

idag hängde jag med tobias, jenfa och dome på kba-mässan
kollade på skorna, men självklart fanns dom inte i min storlek,
men så gick vi till tara och då såg jag dom! finare är dom jag hade
velat ha från början! likadan typ, fast med nitar över hela klacken!
funderar på dom?
vet inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0