bloggtorka...

..eller kanske inte? jag har bara inte tid.

fredag ägnade jag på freeports parkering med
mamma,pappa och bror! våran bil startade inte,
väntade typ en och en halv timma på bärgningsbil.
vi fick putta ut bilen mitt i vägen, för dom skulle stänga
freeports parkering.
bärgningsbilens grejer funkar inte, pappa ringde farfar
han kommer, vi kopplar ihop våra batterier och bilen startar!
så kul hade jag på fredagen ;)

lördagen tillbringade jag med tobb, vi åkte in till gbg
och jag köpte ett par skor, sedan åkte vi till mig
och myste, jag bakade cupcakes, dock smakade dom kaffe?

söndagen så spelade min bror DM match (final) och dom
vann med 8-3, sjukt bra var dom! vi firade med thai mat, och
så hann jag plugga lite innan jag åkte till jobbbet!

så nu är det måndag och ska få i mig något sedan ska jag
läsa om jämnställdhet!



mina nya skor - palladium är det nya converse ;)


skol outfiten för måndag en trettonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0