då var det en ny skolvecka!

ny skolvecka vilket betyder nya utmaningar!
skulle ta ut pengar imorse, vad tror ni händer?
den himlans bankomaten tar mitt kort...
får jag tillbaka det, nej?
pressbyrå personalen säger att jag får skylla mig själv?
suck*

har fått en bok idag! yippi, ska ha läst 150 sidor
till imån
i den dock!
men jag och pernilla bestämmde oss för att hoppa
över eximinationen på fredag och göra om den på
omeximinationen! så smarta är vi ;)

hade på mig en outfit från förra veckan typ eller när det var?


nu ska jag läsa gruppsykologi, och ta en paus om en
stund för att åka ner till åsatappen, (älskar namnet)
och köpa mig lite candy så jag orkar igenom alla
150 sidor!

Kommentarer
Postat av: jessica

hur går det på skolan pinklady haha :D en jag känner läser samma linje som dig tror jag. johanna heter hon och bor här i anneberg om du har träffat henne än:)

2010-09-07 @ 19:01:08
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/
Postat av: alexandra

japp tror jag vet vem det är, pernillas pojkvän känner en som skulle börja från anneberg, började hon lite senare? :P

det kommer väl gå bättre när jag kommit in i det, haha!

2010-09-08 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0