man slutar aldrig förvånas

min helg i kort;
fredag - gjorde min första eximination, träffade patricia
åkte till tobb och myste!

lördag - åkte tidigt eftersom att jag blev inringd
på jobbet, så jobbade hela dagen + kvällen

söndag - idag ska patricia färga mitt hår, jag ska
plugga inför den nya skolveckan och kanske att
tobias kommer hit ikväll (:

frst, kollat på ett par skor sjukt länge, skulle vänta
till slutet av månaden (alltså denna vecka som kommer)
tänkte köpa dom, och det tänker jag fort, men så ser jag
att kenza köpt likadana! suck*
menmen, jag ska ha dom ändåså.


so lovely


Kommentarer
Postat av: jessica

jag har nästan likadana fast utan draggisen :D

2010-09-19 @ 18:07:31
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nice!:p haha, alla har typ sånna skor :p tror det är inne eller något! Haha

2010-09-20 @ 10:41:10
Postat av: jessica

ja antagligen:P köp dom, mina är faktiskt sköna och dom va as snygga ju!!

2010-09-20 @ 13:09:41
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/
Postat av: Amanda Sellersjö

vill söka till grundskollärare, både i göteborg och varberg men fattar inte hur man gör?! du gjorde väl det, haha. är det skorna från H&M på bilden förresten? jag har sånna grå, skiiitsköna

2010-09-20 @ 19:03:15
URL: http://amandats.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej från Nilson :) ja men du kan bara söka en gång om året till Varberg men du måste söka genom Borås för att Varberg är ett campus Borås högskola är det! Gå i Varberg mycket bättre än Göteborg! Typ söker du jobb så får du mer jobb om du gått Varberg :)

2010-09-22 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0