såna här dagar händer bara inte!

har en sjukt lång dag i skolan, 09:00 - 16:00
vi ska ta 16:30 tåget hem, ska in till resebyrån först och tanka
pernillas tågkort, jag har mega ont i huvudet, kommer in.
hon vill ha som mig så hon kan åka kungsbacka bussarna också!
jag tar fram mitt, och dom säger att jag kan ha sådant som pernilla
hade från första början, kostar 200:- mindre än det jag användt!

så får tillbaka pengar, så snälla som dom är, sedan väntar vi på
tåget, och klart att det är försenat, 17:00 säger dom att tåget är
inställt och det tåg som ska komma 17:00 kommer tio över.

sedan får jag reda på att det varit värsta drama grejen i vbg.
några rånade en affär och sedan krockade dom och dog?


nu ska jag kolla idol, efter skrivit klart litt sem 3, eller nästan! (:

ni ska få två vackra bilder från utsikten vi har i våran skola!

utsikt från bildsalen.


har likadan utsikt i en föreläsningssal och dramasalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0