white party

var ju på mingel igår igen, och hade riktigt kul!
fast vad förväntade jag mig?
hängde ju trotts allt med jenfa, dome och tobb.
det roligaste med hela kvällen var när dome
bara försvinner och kommer tillbaka med
jennifers lillebror som är 94, haha!

idag ska jag fixa lite inför den nya skolveckan
som komma skall, dock har jag inläsningsdag imån
men har inte fått mina böcker än, så kan inte plugga?
börjar bli lite nervöst nu,ska ha läst ut en bok
på 200 sidor tills på fredag som jag inte ens har!






två mysiga bilder från en helt otroligt rolig kväll!

p.s jag och jennifer gjorde en otroligt knasig sak
på mingel, nu är vi verkligen kungsbackas rebeller!
MOHAHA d.s

Kommentarer
Postat av: Jenfa tha gangstaaaaaaah

Det var en riktig lyckad kväll! :D.

och jag tror nog att vi är kungsbackas rebeller hahahaha ;)

2010-09-05 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0