24 februari

gööööttt! fick mer lön än jag väntat mig, hell yeah! taggad att jobba på lördag
mer pengar in på kontot, goeeeeeeeeeeeeet!!!
idag har vi iallafall gjort en egen designad förskola i bild salen, sjukt kul!
att göra små stolar, bord, soffor, sinnes rum och jaa, allt som hör till!
kreativa alex.
the town var iallafall grym som vi såg igår, orkade dock inte kolla klart
så näta gång vi ses ska vi kolla klart, längtar, vill verkligen sätta på den nu, men
håller mig för att titta för tobbs skull(:
väntar på mat nu, mozarella lasagne och till efterrätt blir det äppelpaj!
imån är jag ledig, och resturang besök med brudarna på kvällen! fan vad livet leker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0