I love

ny header som ni kanske ser?
har tråkigt.. eller nä, ska sköt att vara hemma idag faktiskt!
vaknade i morse av att jag ha MEGA ont i magen, springer
till toan, tror att jag ska spy på grund utav smärtan, svettas..
och jaaa, trodde att jag skulle svimma...

ringde mamma och var livrädd (har aldrig varit så rädd
i hela mitt liv) + att jag var ensam hemma.
men nu börjar det lätta, ska ta och vila en stund och se
om det försvinner, ska ju som sagt ut på resturang med
jennifer, jessica och malin ikväll, fint!


en sjukt snygg kille, någon som vet vart man kan hitta en sån puddig?
har hört att såna som honom inte växer på träd precis,
han är tydligen bäst i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0