vad har du med dig i din ryggsäck?

idag hade vi drama och fick i uppgift att ta med en väska som innehöll
något som reflekterade en själv samtidigt som det var något kulturellt.
detta var jätte roligt att höra allas berättelser och det är väldigt viktigt
att förstå att alla barn inte bär på samma bagage när dom kommer till förskolan.
tror många pedagoger glömmer att även om man är svensk så kan det finnas
något i ryggsäcken som är betydelsefullt för barnets kultur eller bakgrund.
jaja, nog prat om min drama lektion.....

senare tror jag att jag tar en trip till simmhallen och simmar lite, sedan kommer
min efterlängtade underbara pojkvän hit, han jobbar imån så ikväll blir det bara mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0