tidsfördriv

1. När grät du senast?
igår (kollade en fin film)

2. Har du lätt för att bli kär?
skulle inte tro det.

3. Vilken låt är bäst just nu?
You´ve got the love

4. Är du snål eller generös?

Generös skulle jag säga

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel?

Sarah Jessica Parker

6. Vilken är din absoluta favorit godissort?
peace märken

7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen?
beror på vilket sällskap jag befinner mig i

8. Vad tar du med på en fest?

smink och godis 

9. Har du ett bra självförtroende? -
det finns folk som har bättre

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller.
natcha peyre, tyra banks och heidi klum

11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då?
det alla andra hade gjort?

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse?
vara charmig och glad

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut.
pharell williams

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob?
Edona

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag?
inga planer

16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus?
Villa

17. När drack du alkohol senast? -

long time ago!

18. Vad har du för märke på din mobiltelefon?
iphone

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad.
lycka, människorna omkring mig och solen

20. Bästa boken du läst?
magdalena graafs bok

21. Nämn dina närmsta vänner.
tobb, syster och pernilla

22. Vad har du för planer för denna dagen?
kolla lite filmer och ta det lugnt

23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar?
pluggar till förskolelärare i varberg och jobbar extra på ett boende

24. Hur många barn vill du ha?
2 max!

25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? -

oh jaaa

26. Vilka länder har du besökt?
Danmark, tyskland, cypern, grekland, mallorca, usa, thailand, rhodos och england

27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg.

ljug, bryter löften och skit sommaren

28. Brad Pitt eller Orlando Bloom?
brad pitt

29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut?
fixa mig med brudarna alla förkrökar utan jag, sitter med min påse godis.
sedan utgång och mycket dans

30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken?

26 december, stenbock

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?
vill dom, varför inte?

32. Film hemma eller bio?
älskar att gå på bio

33. Vem fick du senast sms av?
pernilla

34. Vem ringde du sist? -
pernilla

35. Hur är ditt humör just nu?
trött och sugen på sol

36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? -

mindre benstomme

37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans?
i ett förhållande 

38. Är utseende viktigt för dig?
det spelar roll

39. Hur många konserter har du varit på?
ingen, konserter är inget för mig

40. Något du inte kan leva utan? -
ja det har jag

41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. -
bromance

42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig?
dom mindre bör se upp till dom äldre

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? -
ohjaaa!

44. Vad tycker du om adoption?
grymt att det kan erbjudas

45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte?
det är väl upp till var och en

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar?
ibland ångrar jag att jag valde plugget, vill jobba och flytta hemifrån. 

47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? -
det pågår just nu, precis passerat 3 och ett halv år

48. Vilken är din favorit genre i filmer?
dramaaaaaaaa

49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik?
haha! none

50. Nämn 3 saker inte många vet om dig.
jag vet inte min riktiga hårfärg, när det åskar sover jag hos mamma och pappa,
jag har bytt ut alkohol mot godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0