observations uppg.

klickade lite på våran skolas hemsida. börjar en ny kurs nu om två veckor och ville kolla lite
vad det blir för inlämnings uppg. eftersom att jag är ledig fram tills torsdag, så hittar jag
en observations uppg. som vi ska göra under en utav våra 4 veckor på VFU, jag kan lova
att jag typ började gråta när jag läste den, FEM observationer ska vi göra på EN VECKA, läsa och jämföra
böckerna med observationerna, och då är det typ 5 böcker? nu känns det bara helt orimligt igen.
trodde denna nya kursen skulle bli lite mera lugn eftersom vi bara skulle ha fem litt sem och ingen tenta.
tänkte att jag skulle slippa köpa massa böcker, men nu får vi se hur det blir med det. har iallafall
försökt att få tag på så många som möjligt på biblioteket, men har bara fått tag i tre.
blir så trött såna här dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0